zaterdag 20 september 2014

Why Beyoutifull..??

Haaai iedereen!,

Waarom heb je de naam van je blog verkeerd geschreven? Wat is het verhaal achter je blog?
Allemaal goede vragen waar best antwoord op gegeven mag worden. En groot gelijk ook.

Beyoutifull, hoe zit het nou?
In het woord beyoutifull zit "be" en ''you''
Ik heb nooit een modellichaam gehad en hoewel ik er nooit echt last van heb gehad merkte ik wel dat andere zichzelf minder mooi vonden doordat ze iets steviger waren. Iets waar ik van baalde, want waarom zou je minder mooi zijn als je een maatje groter hebt?



Persoonlijk kijk ik graag naar het karakter van iemand, zou ik een goed gesprek kunnen hebben met diegene? Als dat al zo is, kan ik niet inzien waarom iemand dan meteen niet mooi zou kunnen zijn.
Voor mij is de betekenis van een mooi persoon heel anders dan dat de meeste mensen het interpreteren. Dat is ook het geen wat ik graag uit zou willen stralen met mijn blog. Kijk naar de binnenkant van iemand. In de loop van de jaren is er ook altijd gekeken naar hoe ik ben van binnen en heb er alleen maar leuke opmerking over gehad. Het is wel zo dat als je een maatje meer hebt dat je dan wel een beetje zelfspot moet kunnen loslaten voordat een ander het voor je doet. Maar naar mijn idee is dat helemaal niet erg.
Wees ook vooral jezelf. wetend dat vele dat graag aan de kant schuiven om maar in het goede beeld van andere te staan, of om maar geaccepteerd te worden. Doe dat alsjeblieft niet want zodra er iets van jezelf echt omhoog komt merk je meteen dat mensen je niet meer mogen. Vaak word het gezien als liegen en kunnen mensen niet meer filteren wat nou echt van jou is en wat niet.

Just keep it simple, keep it clean and be yourself. 
Be beyoutifull! 

Xxx

Geen opmerkingen: