woensdag 17 september 2014

Welkom!!!

Ik ben Mervet, 18 jaar en inderdaad weer een blogster die het probeert in dit wereldje. Al hoewel dit alles niet helemaal nieuw voor mij is. Ik heb al eerder een blog gehad en heb daar ook het een en ander mee bereikt. Helaas door een paar dingen die op dat moment op mijn pad kwamen heb ik alles stop moeten zetten en heb nooit echt meer de kans gehad om het weer op te pakken. Tot nu!!
Zoals jullie misschien is opgevallen is de naam van mijn blog niet goed geschreven. Of nja.. juist wel eigenlijk. In ‘Beyoutifull’ komt ‘be’ en ýou’ naar voren. Ik vind innerbeauty
heel erg belangrijk en als ik er zo over nadenk misschien nog wel belangrijker dan gewone beauty. Naar mijn idee laat het zien hoe iemand is en wat het maakt dat iemand is hoe diegene nu is. Heel erg zweverig als je het zo  leest maar ik hoop dat naar mate de tijd ik een hoop duidelijk maak met mijn blogposts.
Vaak is het de vraag hoe vaak ik zal posten in de week maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik heb voor nu heel veel inspiratie dus ik denk dat er nu heel veel achter elkaar geplaatst zal worden.
Om verwarring te voorkomen kan je me natuurlijk volgen op m’n social media om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes over m’n blog!
Rechts vind je een snelkoppeling naar alles!
Laat vooral achter wat je vind van alles want ik ben dol op reacties en lees ze altijd!

Geen opmerkingen: