zondag 9 november 2014

Popcorntime!

Juist ja, het wordt koud en al ben ik dol op een witte Kerst zou ik graag de koude tijd die eraan vooraf gaat willen overslaan. Helaas kunnen we moeder natuur niet een verzoekje sturen dus maken we er maar het beste van!
Ik doe dan ook niks liever dan film kijken in m'n vrije tijd! Lekker met een kop warme chocolademelk en ervoor zitten. Een soort beloning, heeft niemand anders dat? Mijn probleem was alleen wel altijd dat ik nergens mijn favoriete film op internet kon vinden. Hoe geweldig is het dan dat ik ze met een app al mijn favoriete films bij de hand heb. En dan heb ik nog niet gekeken bij de series.




Ik ben er echt dol op, en nu ik in een handomdraai alles kan kijken wat ik maar wil heb ik al heel wat films gekeken.
Ik ben het type dat een paar keer een film over en over kan kijken als die maar mooi of leuk is.
Dat laatste kwam redelijk vaak voor de laatste tijd.
Zo heb ik Mean girls, LOL, The last song, The vow, Magic mike en So undercover de laatste tijd gekeken. Allemaal had ik al een keer gezien maar ze waren het kijken voor de zoveelste keer meer dan waard.
Het feit dat ik alles in een hand omdraai heb en niet meer uren hoef te wachten tot ik de film kan kijken is meer dan handig. En dit allemaal GRATIS.
Het enige wat je hoeft te doen is downloaden via internet. Geen vervelende reclame of iets dergelijks. Superhandig dus!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

IK probeer al een tijdje So Undercover erop te kijken, maar hij hapert echt heel erg. Had jij dit probleem ook en zo ja, hoe heb jij dit opgelost?(Ik keek hem wel met Nederlandse ondertiteling).

Beyoutifullblog zei

Hi! Nee heb ik niet gehad. Ik heb hem zelf ook gekeken en heb daar geen last van gehad. Wat er wel kan zijn is dat er een nieuwe versie van popcorntime is en dat de oude dan hapert. Dus ik zou zeggen download hem even opnieuw en misschien dat hij het dan wel doet!