donderdag 20 november 2014

Marington.nl


Tegenwoordig shopt iedereen online en ik ben daar groot liefhebber van. Wat is er nou fijner dan als je haast hebt, dat je gewoon even snel wat besteld en het dan supersnel in huis hebt. Al is het niet altijd zo bied wel bijna elke webshop nu de service aan om het zo snel mogelijk thuis te laten bezorgen.
Terug naar waar het echt om ging. Er zijn een aantal webshops die ik om de zoveel tijd weer her ontdek. Marington is daar een van. Het is een webshop met veel variatie en bied daarom bij elk soort product een grote hoeveelheid aan mogelijkheden.
Als je een beetje van lifestyle etc. houd is dit echt een webshop voor jou. 
Maar wat trekt mij nou zo aan Marington?
Ik heb al eerder op mijn vorige blog verteld dat ik een grote liefde voor tassen heb. Ik krijg er nooit genoeg van en daarom kan ik eindeloos verdwalen op deze site. Het zijn meer dan een paar tassen. Er zijn zoveel mogelijkheden en naar mijn idee is dit het idee van een goede en geslaagde webshop. Eentje die voor ieder zijn wil iets kan bieden is alleen maar een site waar je graag naar terug komt. Zo zou ik er helemaal geen moeite mee hebben om voor een vriendin een cadeautje te kopen via deze site.
Ik ben iemand die makkelijk wil en een beetje service kan bij mij ook helemaal geen kwaad. Een beetje extra voor je geld houd iedereen wel van denk ik. Gelukkig heb ik dat hier ook terug kunnen vinden. Er is een mogelijkheid tot gratis verzending. Helaas pas na een bepaald bedrag maar daar kom je zo aan met de leuke dingen die er daar te bieden zijn. Verder kan je het allemaal de volgende dag in huis hebben als je voor 14.00u hebt besteld.
Merken, iedereen heeft tegenwoordig wel iets van merken en vaak geven we daar graag net iets meer aan uit. Marington bied de mogelijkheid om voor een betaalbare prijs ook met een van de grote merken van het moment rond te lopen. Ze zijn de officieel dealer van een aantal grote namen waardoor alles betrouwbaar en goed geleverd word. Ze hebben een keurmerk voor goede webshop dus + daarheen gezien de onbetrouwbare dingen die er nu gebeuren over het internet.
Alles bij elkaar dus de moeite waard om even een kijkje te nemen op de site!

Groetjes!

Geen opmerkingen: